2012. november 19., hétfő

Csapó 3-Alternatív megoldás:azaz Gyurcsók József se lehet hatékonyabb

Ötödik nap...ez még tortából is sok lenne, nem hogy arcideg bénulásból.
Mai napom az öngyógyítás jegyében telt...volna....
Tökéletes módszer a gyógyító meditáció hallgatása. Jobb esetben nem alszok el alatta, még jobb esetben nem kapok röhögőgörcsöt a felolvasó pedofil hangszínétől. A mai nem a "még jobb eset" volt, amikor már vinnyogva földön fetrengve röhögtem a Hangembert ballonkabátban elképzelve, kénytelen voltam új CD után nézni. Ez főleg azon okból is célszerű volt, mert jelen pillanatban egy röhögés során olyannyira vagyok bájos, mint a Rémálom az Elm utcában  Freddy Kruegere.
A következő lemez Hangasszonya már kevésbé váltotta ki belőlem, hogy a 107-et tárcsázzam torzult személyisége miatt, de a hölgy kiegyensúlyozott felnőttkorában erősen kételkedtem. Sebaj! Nekikezdtünk!
-"A hangulat megteremtéséhez gyújts egy gyertyát!"-ha nagyon szeretné, előszedhetem a szexuális játékokat is...csak a hangulat kedvéért
-"Helyezkedj el kényelmesen!Lehetőleg ülve vagy fekve!"-hát igen. Gólyaállásban, vagy denevérlógásban eltölteni 60 percet, nem biztos, hogy kényelmesnek fog minősülni. Oké, akkor fekvés.
-"Vegyél mély lélegzetet!....Belélegez......phööööööööööö...kilélegez...belélegez.... phööööööööööööö... kilélegez!"-ezt a feladatot különösen akkor nehéz kivitelezni, ha a kis cicukám időközben rátelepedik a mellkasomra, és mellső lábait beilleszti a bordáim közé. Ciculi kiiktatva, szinte észrevétlenül fejezte ki felháborodását az ajtó előtt. Remélem a szomszédok most nem csöngetnek be abban a hitben, hogy gyereket gyilkolok.
-"Képzeld el, ahogy aranyló csillagfény borítja be a testedet!"-ez simán menni fog..és még csak gombás süti sem kell hozzá.
-"Képzeld el, ahogy ez az aranyló fény belebújik a testnyílásaidba!"-Nem baj! Végülis az orromat kifújtam már, a fülemet gyertyával tartom karban, hüvelygombám nincs. Bujkálhat a fény a likaimban.
-"Képzeld el, ahogy nemi szerveddel erősen magadba szippantod ezt a gyógyító világosságot!"-húbazzzz. Oké, hogy szeplőtelen fogantatás, meg szűznemzés, de vajon hogy adom be életem párjának, hogy felcsinált az Aranyló Csillagfény?????
-"Mai nap legjobb barátaink az éhes falósejtecskék, akik rettenetesen korgó pocakocskájukat megtöltik testünkben lakozó nem kívánatos kórokozókkal!"-elmész te a p*csába! Én legjobb barátom a mai napon a gesztenyepüré extra adag tejszínhabbal, és ha még jobban feltoszom magam agyilag akkor két adagot eszek belőle.
Ehhh.....na most vagy megverem a macskát, vagy visszatérek a nyugati medicinákhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése